گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ دي

Spotify امروز در Twitter اعلام کرد که به نقطه‌ی عطف جدیدی دست یافته است، این سرویس پخش موسیقی مجموعا70 میلیون مشترک پولی دارد.
در طول شش ماه گذشته، پایگاه مشتری پولی Spotify رشدی حدود 10 میلیون مشتری داشته است که به اضافه‌ی 60 میلیون مشترک آن در اواخر جولای، حالا 70 میلیون مشترک دارد. وقتی که این عدد را به مشتریانی که به صوررت رایگان از خدمات آن استفاده می‌کنند، اضافه کنیم به عدد 140 میلیون مشترک دست می‌یابیم. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، Apple Music بیش از 30 میلیون مشترک پولی دارد.
جدیدترین انتشار Apple از مشتریان Apple Music مربوط به اواخر سپتامبر است، در آن زمان Jimmy Iovine مدیر بخش گفت که این سرویس بیش از 30 میلیون مشترک دارد و از آنجایی که این به‌روزرسانی مربوط به سه ماه پیش است، احتمالا تعداد آن‌ها در حال حاضر نزدیک به 35 میلیون نفر هستند.
نقطه‌ی عطف Spotify در دستیابی به 70 میلیون مشترک متعاقب تصمیم این شرکت برای عرضه‌ی اولیه سهامش می‌باشد. این شرکت قصد ارائه‌ی مستقیم سهام خود را دارد و از روش سنتی عرضه‌ی اوراق در بورس چشم پوشی کرده است که این احتمالا موجب حذف هزینه‌های اضافی برای این شرکت می‌شود، هر چند Spotify قیمت معینی برای سهامش اعلام نکرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه