تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

شرکت SoundHound که ده سال پیش فعالیت خود را آغاز نمود، تا به امروز مبلغی در حدود 40 میلیون دلار جهت ساخت و راه‌اندازی پلتفرم مکالمه‌ای عظیم هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده است.
در حال حاضر نیز این شرکت سرمایه‌ی هنگفتی را بالغ بر 75 میلیون دلار، تقریباً دو برابر آنچه تا به امروز هزینه شده، به این پروژه اختصاص داده است تا که بتواند در میان رقبایی چون NVIDIA و Samsung Ctalyst Fund باقی بماند. SoundHound تاکنون 300 میلیون بار دانلود شsounده است و آن هنگام که کار خود را به‌عنوان اپلیکیشنی جهت شناسایی موسیقی در حال اجرا، آغاز کرده بود جاه‌طلبی‌های مدیرعامل این شرکت، کیوان مهاجر، SoundHound را به سمت ساخت پلتفرم عظیم هوش مصنوعی، بسیار شبیه به آنچه که Amazon با Alexa در سر می‌پروراند، سوق می‌داد.
این شرکت Hound را در ماه مارس سال گذشته برای سیستم‌عامل‌های iPhone و Android روانه‌ی بازار نمود. طبق گفته‌ی مهاجر، اپلیکیشن Hound نتیجه‌ی تلاش و تحقیقی ده‌ساله است. این اَپلیکیشن نه‌ تنها با Google Assistant و Siri قابل‌مقایسه است بلکه قادر به رقابت با هر برنامه نو ظهور دیگری نیز هست.
مهاجر اضافه کرد که هدف SoundHound از ساخت چنین سرویسی آن بود که بتوانند دستیار صوتی‌ای خلق کنند که توانایی درک سؤالات پیچیده‌تر و همچنین پرسیدن سوالاتی هر چه مشخص‌تر را داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه