اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۷ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

تغییرات جوی و محیطی در حال حاضر از موضوعات اصلی در سراسر دنیا هستند . با climate summit سازمان ملل که  در پاریس در جریان است ،  خیلی از مردم بالاخره شروع به صحبت درباره ی اثرات مختلفی  کردند که گرمایش جهانی در زندگی ما دارد ، و نیازی بی چون و چرا برای انجام دادن کاری در این رابطه است . در حالیکه بحث ها پیرامون وضعیت فعلی و آینده ی سیاره  ماست اساسا پشت درهای بسته و در پاریس صورت میگیرد، و دیپلمات ها درحال بحث و مذاکره درباره ی اولین توافق فراگیر گرمایش جهانی  اند که تاثیرات آن را هم در کشور های صنعتی و هم در حال توسعه کم کنند ، راهی ساده وجود دارد که بتوانید این صحبت ها را از طریق اپلیکیشن ها به خانه نزدیک تر کنید .
گوشی شما تنها وسیله ی اتصال شما به دنیا نیست ، این وسیله همچنین میتواند وسیله ی اتصال شما به مکالمات درباره ی تغییرات جوی باشد . با این هشت اپلیکیشن ، آگاهی و کار در دستان شما قرار خواهد گرفت .
1.برای دوست داران شبکه های اجتماعی : climate
این اپلیکیشن  برنامه ایست قابل تنظیم که به شما امکان فهمیدن آخرین کارها و تغییرات جوی را میدهد که امید است با این کارها بتوان مشکل هایی که خیلی نگرانتان میکنند را حل کرد . با این اپلیکیشن شما میتوانید تلاش ها و تاثیراتشان را از طریق کانال های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته ، آگاهی را بالا ببرید و حمایتتان را به تلاش هایی که بیشتر از همه برایتان چشمگیر بودند نشان دهید .
قیمت : رایگان
پلت فرم : ios
2. برای اشخاص علاقه مند به  دنیای سیاست : negotiator
اپلیکیشن negotiator  ما را از دست ندهید . اندروید
اپلیکیشن negotiator  کنگره  چارچوب کاری سازمان ملل در مورد تغییرات جوی (UNFCCC) برای شما دریچه ای به روی همه ی چیزهای COP21 است و امکان شرکت کردن مجازی در گردهمایی تغییرات جوی در پاریس و وقایع UNFCCC را میدهد . این اپلیکیشن امکان دسترسی به دستور جلسه ها ، حوادث،  اسناد ، اخبار و هشدار ها را میدهد و دید کلی ای از آنچه در پاریس اتفاق می افتد و اتفاق ها را به ما میدهد .
قیمت : رایگان
پلت فرم : ios و اندروید

3. برای دوستداران حیوانات : WWF together
اپلیکیشن WWF together که توسط world wildlife fund ساخته شده است ، داستان های گونه هایی را که بیشتر از همه تحت تاثیر تغییرات جوی قرار گرفته اند را با تصاویر واضح و فیلم های حیرت انگیز به اشتراک میگذارد . این اپلیکیشن اخبار حیات وحش به روز و حقایق را ارائه میکند و همچنین روش هایی که میتوان با آن زنجیره ها و جمعیت در معرض خطر حیوانات را حفظ کرد . شما همچنین میتوانید از این اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری اطلاعاتی که میخواهید در شبکه های اجتماعی پست کنید استفاده کرده و همچنین تصویر اوریگامی سه بعدی ای از گونه های در خطر مورد نظر همراه آن است .
قیمت : رایگان
پلت فرم: ios  و اندروید
4 . برای مذاکره کنندگان : skeptical sciemce
اگر میخواهید دانشتان از آخرین تغییرات جوی را بالا ببرید، skeptical science را قبل از مذاکرات بعدی دانلود کنید . حرفهایی که در مورد  تغییرات جوی رایج وجود دارد در این اپلیکیشن ارائه میشوند و با اطلاعات ، استاتیک ، نمودار هایی همراه اند که شایعات و اطلاعات نادرست را از بین میبرند .
قیمت : رایگان
پلت فرم : ios و اندروید
5. برای هنردوستان : painting with time- climate change
painting with time به شما امکان جستجوی راه های تغییر جو را از طریق انگشتانتان در گوشی میدهد . همچنین امکان مقایسه ی تصاویر را میدهد تا وقایع هشدار دهنده ی تغییرات جوی را کشف کنید . با این برنامه شما حتی میتوانید تاثیر هوای شدید را که توسط تغییرات جوی به وجود آماده است را بفهمید ، مانند سیل و خشکسالی .
قیمت : 1.99 دلار
پلت فرم : ios
6 . برای دوستداران هوای پایدار :earth-now
اپلیکیشن earth-now ناسا آخرین داده های گرمایش جهانی را نشان میدهد ، اطلاعات را از ماهواره ها میگیرد تا وضعیت جوی مورد نظر را به صورت سه بعدی نشان دهد . این گوی که با رنگ کد گذاری شده است ، ضعف و قوت وضعیت محیطی خاصی را نشان میدهد ، و این برنامه را برای کسانی که دوست دارند تغییرات جوی را با چشمان خودشان پیگیری کنند ایده آل میسازند .
پلت فرم : ios  و اندروید
7 . برای دوستداران خرید : cliamatecounts
هیچ چیز از اثر تغییرات جوی در امان نیست ، حتی مد . climatecounts از 2000 کمپانی بزرگ امتیاز میگیرد ، در مورد لباس و دیگر محصولات مصرفی ؛ بنا بر این که چقدر تاثیر تغییرات جوی و محیطی را نشان میدهند . شما همچنین میتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید تا به کمپانی پیام بفرستید اگر تاثیرات جوی آن بر عادت های خرید شما تاثیر مثبت یا منفی میگذارد .
قیمت: رایگان
پلت فرم : ios
8 . برای دوستداران مستند : chasing ice
chasing ice حالت طولانی و گسترش یافته ی مستند با همان نام است ، و توسط جیمز بیلوگ ، عکاس طبیعت ساخته شده است . این برنامه تصاویر زیبایی که بالوگ گرفته و فیلم هایی طولانی از تغییرات جوی و آب شدن سریع یخ های سیاره نشان میدهد
قیمت : رایگان
پلت فرم :ios

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نور پردازی هوشمند با استفاده از بلوتوث