گوناگون
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

محبوبیت کتاب های الکترونیکی در چین هرروز بیشتر می شود .هرساله 6 درصد طرفداران کتابهای چابی به خواندن کتاب های الکترونیک گرایش پیدا می کنند.

به طور کلی چینی ها خود را یکی از پرمطالعه ترین مردم جهان به حساب می آورند. بر اساس نظرسنجی کمپای آمازون چین و خبرگزاری شین هوا؛ حدود 80 در صد مردم این کشور حداقل یک ساعت در روز را به مطالعه اختصاص می دهند.
این نظر سنجی در 500 استان، در میان 11 هزار نفر برگزار شد. در این نظرسنجی مشخص شد که 40 درصد افراد حدود یک ساعت در روز مطالعه می کنند که این آمار نیز 4 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
مطالعه کتاب های الکترونیک در چین بصورت امری عمومی تبدیل شده و بیش از 84٪ از مردم چین از روی صفحه نمایش تلفن های هوشمند و دستگاه های دیگر مطالعه می کنند.
این میزان نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشته است و جالب است بدانید روند رو به رشد محبوبیت رسانه های الکترونیکی در 4 سال اخیر به همین میزان بوده است.
همچنین در این میان تفاوت های ظریف وجالبی مشخص شده استبه عنوان مثال، هزینه کتاب بستگی به میزان تقاضای آن دارد. هر چه کتاب گرانتر باشد احتمال کامل خوانده شدن آن توسط خواننده بیشتر خواهد شد.
علاوه بر این نظر سنجی ها نشان می دهد متولدین سال های 1960-2000 مطالعه عمیق تری نسبت به متولدین سالهای 1980-1990 دارند و در نهایت می توان گفت دو سوم از مردان چینی کتابهایی مربوط به حرفه شغلی خود را مطالعه می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه