سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

AMD امروز خط تولید سری Ryzen Pro را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از فرایندهایی که برای دسکتاپ طراحی شده است. در همپوشانی‌های نزدیک به خطوط موجود تراشه‌های Ryzen که مبتنی بر بازار مصرف‌کنند‌ه‌ی نهایی است، قسمت‌های Pro بر روی پردازنده‌های سازگار با vPro متعلق به Intel که تعدادی از قابلیت‌های اضافی امنیتی و مدیریت را دارد، مورد هدف قرار داده است. بیشتر مدل‌های معمول Ryzen همانند نسخه‌های Pro هستند، هر چند در 1700X به جای 1800 و 1800X از بخش‌های مصرف‌کننده استفاده می‌شود.
به طور کلی هر سری شماره‌بندی شده‌ی Ryzen تقریبا مطابق با شماره‌گذاری Intel است – Ryzen 7 در مقابل Core i7 – اما AMD ادعا می‌کند که مزایای محصولاتش بالاتر از Intel است. به طور خاص، Intel هیچگونه پردازنده‌های سری i3 توانمند شده با vPro را ندارد.
با این حال در اسلایدهای آماده شده‌ی AMD برای رسانه‌ها، این شرکت برخی از ویژگی‌های Pro همچون رمزنگاری حافظه و Secure Boot را پشتیبانی می‌کند. آن‌ها همچنین مدعی پشتیبانی از رمزنگاری حافظه شدند و در برخی از ابزارهای مادربرد برای تراشه‌های Ryzen تنظیماتی برای تبدیل این رمزنگاری حافظه وجود دارد. به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها منحصر به Ryzen Pro نیستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه