گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۷ مهر

امروزه تراشه‌های مبتنی بر ARM را همه‌جا می‌توان دید، اما این شرکت تلاش‌ها برای رشد بیشتر را متوقف نکرده است. پس از اینکه این شرکت چند ماه پیش جاه‌طلبی‌هایش برای تجهیز دستگاه‌های پیشرفته‌تر مانند لپ‌تاپ‌ها را اعلام کرد، امروز نقشه‌ی راه برای تراشه‌هایی را مطرح کرد که به زیرساخت‌های اینترنتی اختصاص دارند و هر چیزی از سرورهای با کارایی بالا تا پلتفرم‌های محاسباتی فنی، سیستم‌های ذخیره‌سازی، گیت‌ها، روترها، و ایستگاه‌های مبتنی بر 5G را نیرو می‌بخشد. نام نشان جدید برای این محصولات "Neoverse" است و اولین محصولات مبتنی بر آن از سال آینده به فروش می‌رسند.
البته تراشه‌های مبتنی بر ARM مدت‌ها است در این فضاها استفاده می‌شوند. اما Neoverse، کانون تمرکز جدیدی است که ARM در آن برای توسعه‌ی فناوری‌ها برای مناسب‌سازی این تراشه ها در حجم‌های کاری خاص سرمایه‌گذاری می‌کند که همراه با اجرای سرویس‌های زیربنایی هستند.
همگام با دیگر معماری‌های ARM، تولیدکنندگان حقیقی تراشه می‌توانند نیازهای خود را با این محصول جدید منطبق کنند. به عنوان مثال، این می‌تواند سیستمی باشد که شامل شتاب‌دهنده‌ی سفارشی برای حجم‌های کاری امنیتی و شبکه‌سازی است. خود تراشه‌های Neoverse نیز برای الگوهای اطلاعاتی همیشه در حال تغییر و الزامات مقیاس‌پذیری که همراه با زیرساخت‌های اینترنت مدرن هستند، بهینه‌سازی شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه