سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

کمپانی ASUS غول فناوری تایوانی قصد دارد کروم بوک جدید خود را به بازار عرضه کند. گفته می شود این محصول تفاوت چندانی با دیگر محصولات هم رده خود در بازار ندارد. کروم بوک دقیقا همانند یک لپ تاپ کوچک است اما با این تفاوت که سیستم عامل متفاوتی دارد و به تازگی نیز می توان بر روی آن برنامه‌های اندرویدی اجرا نمود.
گویا مدیران این کمپانی فعلا نمی خواهند در مورد این کروم بوک اطلاعاتی را ارائه کنند اما خبرنگاران نشریه ایتالیایی Notebook Italia، موفق شدند تا اطلاعاتی را از این محصول جدید به دست بیاورند. به گزارشی از این نشریه نام محصول جدید ASUS Chromebook C302CA می باشد. صفحه نمایش این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و طراحی آن به گونه ای است که می تواند در حالات مختلف قرار گیرد. این درحالی است که دیگر همتایان این کروم بوک تنها در حالت ایستاده و یا بر روی سطح قرار می گیرند. البته مطمئنا توسعه دهندگان، صفحه نمایش این دستگاه را به صورت لمسی طراحی کرده اند در غیر این صورت استفاده از آن هیچ جذابیتی نخواهد داشت.
صفحه نمایش کروم بوک 2 هسته ای، 12.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 است و مجهز به پردازنده Intel Core m3-6Y30 خواهد بود. مقدار RAM دستگاه نیز از 8 گیگابایت تا 32 گیگابایت متغیر است. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم می باشد. همچنین امکان اتصال این دستگاه به فروشگاه رسمی Google Play برای کاربران میسر خواهد بود. قرار است عرضه این کروم بوک در ماه نوامبر سال جاری آغاز گردد اما اگر بخواهید می توانید محصول را به مبلغ 800 یورو پیش خرید کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه