نرم افزار
احمد درخشان۹:۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

بروزر جدیدی که مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ انتخاب کرده با اسم Edge این روز ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این طور به نظر می رسد که مایکروسافت در تغییر رویه خود جدی است و قصد دارد که Edge را برای رقابت با محبوب ترین بروزر های امروزی تجهیز کند و در این راستا اولین اقدام مایکروسافت خلاص شدن از شر تکنولوژی های قدیمی مثل Active X یا VBScript است.
برای آن دسته از خوانندگانی که با مقوله Active X آشنایی ندارند، باید گفته شود که این تکنولوژی مربوط به سال ۱۹۹۶ می باشد و از طریق همین تکنولوژی است که Internet Explorer آپلت های جاوا را اجرا می کند یا انیمیشن های فلش را نمایش می دهد. با این حال تیم توسعه Edge اذعان داشته که با توجه به قابلیت های جدیدی که HTML5 به همراه آورده در عمل نیازی به تکنولوژی مثل Active X وجود ندارد.


Active X و VBScript تنها ویژگی هایی نیستند که قرار است از Edge کاسته شوند. با این حال مایکروسافت اعلام کرده است که پشتیبانی از Internet Explorer  را ادامه خواهد داد زیرا هنوز وب سایت های زیادی وجود دارند که بر مبنای آن کار می کنند. با این حال اگر شما نیز یکی از وب مستر هایی هستید که وب سایتان مبتنی بر Internet Explorer می باشد بهتر است به فکر جایگزینی و بروزرسانی وب سایت خود باشید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10