گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد

Aditya Agarwal که در سال 2012 از Cove به Dropbox پیوست و در اواخر این سال به عنوان مدیر ارشد فنی شرکت منصوب شد، حالا در حال ترک این شرکت قرار دارد. وی خروجش از شرکت را در حساب کاربری فیسبوک‌اش اعلام کرد.
وی به مدت 9 ماه به عنوان مدیر ارشد فنی Dropbox فعالیت کرد و قبلا به عنوان مهندس VP بود. Agarwal در پست فیسبوک خود نوشت: «ما از آن زمان به بعد یک راه طولانی داریم. امروز بیش از نیم میلیارد کاربر داریم. ما صدها هزار مشتری از کسب‌وکارهایی را داریم که در حال استفاده از محصولات ما برای پربارتر کردن تیم‌ها و شرکت‌های‌شان هستند. ما خط تولیدمان را از طریق Smart Sync، Dropbox Paper و غیره گسترش می‌دهیم. ما 12 دفتر جهانی با بیش از 1500 Dropboxers شگفت انگیز داریم. این ها همه نشانه‌هایی از یک شرکت هستند که برای هدف غایی ساخته شده است.»
از زمان پیوستن به Dropbox در سال 2012، این شرکت گفته است که 500 میلیون کاربر به دست آورده است، نرخ بهره‌ی آن به یک میلیارد دلار بالغ گشته و همچنان به شدت به دنبال مشتریان تجاری است. در طول این مدت، Dropbox به طور فزاینده‌ای با شرکت‌هایی چون Box و Microsoft رقابت می‌کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه