تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

اما شرکت ممکن است آن را در ماه نوامبر راه اندازی کند.
Airbnb به از میان برداشتن یک اپلیکشین عرضه نشده پرداخته است که در حال آزمایش کردن آن برای Google Play در مدت کوتاهی پس از این بود که مردم در مورد حضور آن و کارهایی که می تواند انجام دهد کنجکاو شده بودند. این اپلیکیشن آزمایشی به معرفی آینده ی این شرکت می پردازد، و همانطور که می بینید یکی از آنها فراتر از اجاره ی خانه های مسافرتی پیش رفته است. در حالی که این آزمایش برای عموم در دسترس نبود، یکی از گزارشات Bloomberg آشکار کرد که مسافران قادر خواهند بود که از اپلیکیشنی به نام Airbnb Trips استفاده کنند تا به رزرو کردن رستوران ها و حتی تورهای شهری بپردازند. اگر شما واقعا بتوانید تمام چیزهایی که در سفر نیاز دارید را در اختیار داشته باشید، سپس این اپلیکیشن از پتانسیل تبدیل شدن به یک همراه ضروری برای مسافران و تورها محسوب خواهد شد.
TechCrunch از شرکت در مورد این اپلیکیشن سوال کرده است، اما سخنگوی شرکت، نیک پاپاس تنها گفته است: "ما به طور مداوم در حال آزمایش کردن چیزهای جدید هستیم و در حال حاضر هیچ چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداریم، تنها چند مورد هیجان انگیز در کار خود در پیش رو داریم."
Airbnb مدت زمانی است که در حال برنامه ریزی به منظور ارائه ی خدماتی به غیر از اجاره می باشد، بنابراین مسافرت ها دقیقا از سمت چپ زمین بیرون نمی آیند. در حالی که شما نمی توانید بیش از این نگاهی به این اپلیکیشن در Google Play بیاندازید، تنها ممکن است لازم باشد تا چندین ماه دیگر صبر کنید تا قادر باشید که از آن استفاده کنید. Bloomberg معتقد است که Airbnb به صورت رسمی در طول کنفرانس سالیانه ی خود در نوامبر به عرضه ی یک نسخه ی اندروید و iOS از این اپلیکیشن می پردازد. این همان کنفرانسی است که در آن از این شرکت انتظار می رود از برنامه ی جدیدی پرده برداری کنند که فرصتی در اختیار صاحب خانه ها قرار خواهد داد تا از طریق ارائه ی راهنمای تور به مهمانان خود بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند.

برچسب هاAirbnb Trips
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Airbnb درصدد افزایش جذب سرمایه‌‌ی خود