کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

Airbnb در حال مذاکره با شرکت xiaozhu.com چینی برای گسترش اشتراک بازار اجاره‌خانه در کشور چین است. جلسات متعددی بین دو شرکت برگزار شده و بحث‌هایی شکل گرفته است که به احتمال زیاد پیشرفت این معامله را نشان می‌دهد.
در حالی که Airbnb بزرگ‌ترین پلتفرم برای مردمی است که خانه‌های خود را به مسافران در سطح جهان اجاره می‌دهند، با رقبای محلی خود در چین مانند Xiaozhu و Tujia درحال مبارزه است. این شرکت مستقر در سان‌فرانسیسکو در حال حاضر حدود ۷۵۰۰۰  خانه اجاره‌ای را در پرجمعیت‌ترین کشور جهان در اختیار داشته و قصد دارد نیروی انسانی خود را ۱۰ برابر، یعنی تا ۳۰۰ کارگر تمام وقت، افزایش دهد. این بدان معناست که Airbnb در بازار داخلی چین نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
شایان ذکر است عقد قرارداد مذکور از طریق Douglas Quinby مدیر عامل Phocuswright، موسسه‌ی معتبر تحقیقاتی در صنعت توریسم و گردشگری انجام می‌پذیرد. این معامله یک حرکت کلیدی برای رونق گرفتن Airbnb در بازار چین است و باعث افزایش فوری دامنه‌ی کاری آن‌ها در دومین اقتصاد بزرگ جهان خواهد شد.
با این حال شرکت Tujia که یکی از حامیان بزرگ موسسات مسافرتی در چین از جمله Ctrip.com و شرکت Expedia  محسوب می‌شود، اظهار داشت درمجموع لیست‌ ۴۵۰۰۰۰ خانه را در اختیار دارد که مقصد ۳۳۵ خانه در چین و ۱۰۱۸ در خارج از کشور می‌باشد.

برچسب هاAirbnbChina
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Intel تکنولوژی Nervana را به محصولاتش اضافه می‌کند