پوشیدنی
الناز فرجی۰:۱۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

اگر کسی را میشناسید که مشکل وقفه ی تنفسی در خواب را دارد احتمالا با ماسکهای CPAP ( فشار مسیر جریان هوای مثبت و مداوم)  سنگین آشنایی دارد که لوله ی خرطومی و بند دارند و در هنگام خواب روی صورت گذاشته میشوند. یک کمپانی در برلینگتون، ماساچوست، در حال جمع کردن سرمایه است تا بتواند این وسیله ی 3 دلاری را جایگزین ماسک های CPAP کند تا مردم بسیاری که مشکل تنفس در خواب را دارند بتوانند از آن استفاده کنند.
Airing  به عنوان وسیله ای کوچک بدون لوله ی خرطومی، ماسک یا سیم، در صفحه ی پروژه ی ایندیگوگو شناخته شده است . این وسیله ی 0.9 اونسی که بعد از پرداخت بیمه برای شما 3 دلار یا 0.60 هزینه دارد، بر روی کف دست شما قرار گرفته و دو لوله دارد که به راحتی در سوراخ های بینی تان در حین خواب قرار میگیرد.


قسمت مهم و کلیدی Airing مجرای نفس کشیدن است : شرکت توضیح میدهد که وقتی یک بیمار نفس میکشد ، هوا از مجرا ها وارد میشوند ، تصفیه میشود و توسط صدها دمنده ی بسیار کوچک کشیده و جذب میشود که این کار فشار هوایی دقیق لازم را فراهم میکند . "به عبارت دیگر دم های کوچک در درون دستگاه منبسط و منقبض میشوند تا فشار لازم را برای باز نگاه داشتن گلوی شما هنگام خواب فراهم کنند که موجب بر طرف شدن مشکل تنفس و خروپف کردن میشود.


Airing  از باتری های zinc-air استفاده میکند که 8 ساعت دوام دارد. این دستگاه یکبار مصرف است ولی از سرمایه های بدست آمده در کمپین اندیگوگو استفاده میشود تا در مورد توانایی شارژ دوباره تحقیق و بررسی شود.
این تکنولوژِی معلق (در مورد امضا) هنور مورد تایید FDA قرار نگرفته؛ گرچه کمپانی میگوید که انتظار دارد FDA سریع اجازه دهد. در مصاحبه ی اخیر ، بنیان گذار Airing، LLC  Stephen marsh، به روزنامه ی بوستون بیزینس گفت که اجازه و تایید FDA ممکن است بیشتر از یک سال طول بکشد. فروش Airing micro-CPAP مشروط به اجازه ی FDA است و به تایید یک دکتر نیاز دارد.
دو ساعت طول کشید تا Airing به هدف سرمایه گذاری 100000 دلاری خود برسد در حال حاضر بیش از 626000 جمع کرده است. پروژه ی ایندیگوگو 15 جولای بسته میشود و انتظار میرود که حمل و تحویل محصول از جولای 2017 آغاز شود.




برچسب هاAiringzinc-airCPAP
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
parisa
۱:۳۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر
من از اين دستگاه ميخوام چطور ميتونم بخرم؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

‌سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری Bryan Johnson بر روی Kernel