اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

طی ۱۰ سال گذشته، سازنده‌ی نرم‌افزار Algoriddim به طور پیوسته اپلیکیشن djay خود را با اضافه کردن ویژگی‌های تازه به منظور بهبود نرم‌افزار و تکنولوژی آن،  به روز‌رسانی  می‌کرده است. وی به‌روزرسانی این اپلیکیشن را از اکوسیستم Apple بر روی Mac به iPhone و iPad ارتقا داده و در نهایت Android نیز بدان پیوسته است.
سال گذشته نسخه‌ی حرفه‌ای اپلیکیشن مذکور به طور کامل،  مجهز به میکس ویدئو به همراه sampling ،effectهای میکس ویدئویی و چهار عرشه، روانه‌ی بازار شد و همچنین این نرم‌افزار جامع که در iPadها عرضه می‌شد، امروز از لپ‌تاپ و تبلت دست کشیده و به‌تازگی نرم‌افزار djay را برای iPhone نیز راه‌اندازی کرده است. با بسته‌ی جدید نرم‌افزار DJ در فُرمت جیبی می‌توانید موسیقی را به طور مستقیم از Spotify دریافت و گوش کنید. اگر شما مجذوب DJ شده‌اید، زمان آن رسیده که در مدت زمان عرضه‌ی محدود باقیمانده با قیمت ۴/۹۹ دلار آن را دریافت کنید.
شایان ذکر است، نسخه‌ی جدید djay Pro با نسخه‌های پیشین چندان تفاوتی ندارد و بیشتر تغییرات با ظرافت تمام و با هدف بهبود دسترسی در صفحه نمایش کوچک انجام شده است. هر چند برخی ویژگی‌های دیگر مانند امکان استفاده از قابلیت‌های 3D-Touch و بازخورد لمسی را نمی‌توان نادیده گرفت. بااین حال، اگر شما از آخرین گوشی Apple استفاده نمی‌کنید، نگران نباشید، چراکه djay Pro در iPhone 5 یا iOS 10 بدون قدرت پردازش لمسی و 3D-Touch نیز قابل اجرا می‌باشد. شما از امروز می‌توانید یک کپی از برنامه را در iTunes  انتخاب کنید و از ۵۰ درصد تخفیف در مدت زمان محدود تعیین شده برخوردار شوید.

برچسب هاdjay ProAlgoriddim
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تلفن جدید 150 دلاری LG دارای یک باتری بسیار بزرگ است