گوناگون
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

حالا برچسب زدن بر روی محصولات تقلبی برای برندها آسان تر شده است.
اگر تا به حال از علی بابا خرید کرده باشید، می دانید که باید به دقت گام بردارید: این بازار آنلاین از مدت ها پیش مشکلاتی با تاجرانی داشته است که به فروش محصولات جعلی و نامشخص می پرداختند. همین مسئله اعتبار بدی را برای این وب سایت به همراه داشته است، و سبب ایجاد تنش بین علی بابا و برندهای اصلی شده است. امروز، این شرکت اعلام کرده است که بدین منظور یک برنامه ی جدید طراحی شده است که می تواند به حل این مشکل بپردازد و به شرکت ها کمک می کند تا به شناسایی و حذف کردن محصولات جعلی از بازار علی بابا بپردازند.
به نظر می رسد سیستم جدید ”IP Joint-Force System” علی بابا، به نوعی به عنوان توسعه ی حسن نیت برنامه های موجود محسوب می شود. و لزوما به عنوان یک روش برای افزایش کارآیی روابط بین کارکنان علی بابا و صاحبان حقوق محسوب می شود. برای برندهایی که از نگرانی هایی در زمینه ی جعلی بودن محصولات برخوردارند، مانند  Louis Vuittonیا اپل، یک مدیریت حساب کاربری در علی بابا به آن ها اختصاص داده می شود تا بتوانند به  پورتال های آنلاین نیز دسترسی داشته باشند، و شرکت های مختلف می توانند از این روش به منظور شناسایی سریع محصولات جعلی یا معتبر استفاده کنند و پس از لیست کردن، به نشانه گذاری آن ها برای حذف از وب سایت بپردازند.
علی بابا امیدوار است که بتواند به ترویج تصویری از کارگروهی با این برنامه بپردازد، و بر این نکته تاکید کند که شرکت هایی که در مورد یکدیگر شکایت می کنند و یا به انتقاد از یکدیگر می پردازند " نمی توانند به متوقف کردن فروشنده های جعلی بپردازند و علی بابا نیاز دارد تا به متوقف کردن سیل محصولات جعلی بپردازد. همین امسال، این شرکت به وسیله ی اتحادیه ی ضد جعل و تقلب و پس از شکایت چندین برند اصلی، از آمریکا بیرون انداخته شد. بنیانگذار این شرکت جک ما، بر روی این مسئله پافشاری کرده است که محصولات جعلی باید از میان برداشته شوند، و آن ها جایی در علی بابا ندارند". با کمی شانس، امیدواریم این ابتکار جدید بتواند به عنوان قدمی در جهت درست برای علی بابا باشد.

برچسب هاAlibaba
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اولین ماشین هوشمند Alibaba برای پیش سفارش از هم اکنون موجود می باشد