کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد

تجارت تبلیغات Alphabet به رشد خود با سرعت زیاد برخلاف یک مانع بسیار بزرگ از جانب اتحادیه‌ی اروپا در غالب جریمه ای سنگین، ادامه می‌دهد، اما تمامی این نشانه‌ها ممکن است به آینده‌ای کامل برای Google اشاره نداشته باشد.
در پایان ماه ژوئن، به دلیل نقض قوانین مرتبط با سرویس مقایسه‌ی جستجوی Google Shopping، اتحادیه ی اروپا به این شرکت با جریمه‌ی ۲/۷ میلیارد دلاری ضربه‌ی شدیدی وارد ساخت. هر چند Google امروز این مبلغ را به درآمدهای سه ماهه‌ی دوم جاری خود برگرداند، اما همچنان رشدی بالاتر از 20 درصد در درآمد و افزایشی 52 درصدی در تبلیغات کلیکی نسبت به سال گذشته را نشان داد که این موارد انتظارات را در هیات‌مدیره برای ادامه‌ی این راه باقی گذاشته است.
در بخشی از گزارش Google وجود دارد که آن را برجسته می‌کنیم: هزینه‌ی خرید ترافیک شرکت یا TAC، در واقع به عنوان یک درصد از درآمد سالانه‌ی Google افزایش داشته است که این 21 درصد از درآمد تبلیغات Google در سه ماهه‌ی دوم سال گذشته و 22 درصد در مدت مشابه سال جاری است. این ممکن است افزایشی کوچک به نظر برسد اما هزینه‌ی TAC که اینچ‌ها بالاتر است، ممکن است نشانه‌ی خوبی نباشد و معنی منفی برای وال‌استریت محسوب شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه