اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

به نظر می‌رسد شایعاتِ مربوط به فروشگاه‌های Amazon حقیقت داشته باشند. غول خرید آنلاین، امروز از اپلیکیشن Amazon Go خود رونمایی کرد. اپلیکیشن مذکور از روش بینایی کامپیوتر استفاده می‌کند. به این نحو که یک دسته‌ از حسگرها، ترکیبی از روش‌های مربوط به پردازش تصاویر و ابزارهای یادگیری عمیق به شما اجازه می‌دهد در حین راه رفتن در فروشگاه، با اپلیکیشن Amazon Go به سیستم وارد شوید، سبدتان را پر کنید و بدون توقف برای پرداخت، فروشگاه را ترک نمایید. Amazon نام آن را تجربه‌ی Just Walk Out Shopping گذاشته است و کار خود را با راه‌اندازی یک فروشگاه بزرگ در سیاتل  آغاز خواهد کرد. اما پر واضح است که برای مکان‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی دیگر به عنوان طرح اولیه به کار می‌رود.
در حال حاضر، فروشگاه Amazon Go تنها برای کارکنان شرکت افتتاح شده است، اما شما می توانید با ثبت نام در سایت، از زمان دسترسی عمومی آن مطلع گردید. حال سوالی که پیش می‌آید این است که طرح جدید Amazon را نسبت به خرده‌فروشی فیزیکی دقیقا چگونه تصور خواهید کرد، فوق العاده مناسب یا به طور بالقوه مخرب؟
اگر این روش به خوبی عملیاتی گردد، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیاده‌سازی آن در تمام فروشگاه‌ها خواهیم بود. چراکه شیوه‌ی خرید بسیار بهینه‌ای را از نظر زمانی ارائه می‌دهد.

برچسب هاAmazon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده