اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

سرویس Amazon Free Time این امکان را برای والدین فراهم کرده است که همراه با شرکت، بر روی محتواهای نوع برنامه‌هایی که مشتریان کوچک Amazon از آن‌ها استفاده می‌کنند، کنترل داشته باشند.
این شرکت کتاب‌ها، ویدئوها، وب سایت‌ها و فیلم‌های یوتیوب را با در نظر گرفتن آنچه مناسب سن بچه‌ها هستند تائید و تصویب می‌کنند. سپس والدین با توجه به سن فرزندان‌شان و کیفیت محتواهای شکل گرفته حد دسترسی فرزندان خود به این‌ برنامه‌ها را معلوم می‌کنند. تا به امروز این کنترل‌ها فقط برای Fire Tablets، Kindle و Fire TV در دسترس بودند و از امروز شرکت در حال راه‌اندازی اپلیکیشن Free Time برای Android است.
از دیگر قابلیت‌های این برنامه این است که والدین می‌توانند محدودیت‌های زمانی بر روی صفحه‌نمایش تعریف کنند، به عنوان یک زمان توقف که Free Time را طی شب خاموش می‌کند و آن را تا زمان بیدار شدن که قابل تنظیم است در حالت قبل از توقف نگه می‌دارد. همچنین در ماه آوریل، Amazon داشبوردی مخصوص والدین ارائه کرد که به آن‌ها اجازه‌ی می‌دهد چگونگی استفاده‌ی فرزندان‌شان از این برنامه را تحت نظر بگیرند. از جمله‌ی آن می‌توان به محتواهای مورد استفاده و مدت زمان صرف شده در این اپلیکیشن اشاره نمود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه