کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

همواره خرید آنلاین لباس نکات خاص خود را می‌طلبد. در این بین Amazon در مسیر ارائه‌ی خدمات تکمیلی به مشتریان Prime خود، از این پس شرایطی را مهیا نموده است که پیش از خرید امکان پوشیدن آن‌ها وجود داشته باشد.
این برنامه قسمتی از طرح این شرکت با نام Prime Wardrobe می‌باشد که Amazon به تازگی اعلام داشته است. این برنامه را می‌توان همانند بسیاری از سرویس‌های «جعبه» موجود در بازار همچون StitchFix و TrunkClub دانست که برای مشتری تعدادی لباس درخواستی ارسال می‌گردد و سپس وی در بین آن‌ها و با پوشیدن‌شان، تصمیم به خرید هر کدام می‌نماید و باقی‌مانده را به شرکت بازپس می‌فرستد.
Amazon برای طرح خود فرصت ۷ روزه برای تصمیم‌گیری خرید در نظر گرفته و ارسال مرسوله در دو جهت رایگان می‌باشد. تفاوت این طرح Amazon با شرکت‌های دیگر در این است که مشتریان در سرویس Amazon، خود لباس‌های مورد نظر را انتخاب می‌کنند و برخلاف سرویس‌های مشابه دیگر مجبور نخواهند بود از بین لباس‌هایی که توسط الگوریتم‌های خودکار ایجاد شده‌اند، انتخاب‌های خود را انجام دهند.
تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریانی در نظر گرفته خواهد شد که ۲ تا ۳ لباس از مجموعه‌ی ارسالی را انتخاب نمایند، درحالی که مشتریانی که اقدام به انتخاب ۴ و یا بیشتر لباس‌ها نمایند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف خواهند شد.
تمامی لباس‌های موجود در Amazon قابل به‌کارگیری در این طرح نمی‌باشند و لباس‌های با این قابلیت دارای لوگویی با چنین طرحی خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه