کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

Amazon اعلام کرد، قصد دارد ۱۰۰ هزار کارمند تمام وقت در طول ۱۸ ماه آینده استخدام کند تا نیروی کار خود را به ۲۸۰ هزار نفر ارتقاء دهد. در بیانیه‌ای، شرکت مذکور برنامه‌های استخدام خود را در ایالات متحده‌ی آمریکا روشن کرده و با این آشکارسازی، به صفوف شرکت‌هایی می‌پیوندد که برنامه‌ی استخدام‌شان را برای جلوگیری از حذف شدن با ورود رئیس جمهور جدید این کشور، انتشار می‌دهند. متعاقب آن، شرکت‌هایی در صنایع مختلف مانند Fiat Chrysler ،Ford و Softbank، به برنامه‌های استخدام خود به منظور جلوگیری از طوفان توئیت Trump، اشاره کردند.
Amazon همچنین اذعان داشت، موقعیت‌های جدید بسیاری در مراکز اجرایی در حال ساخت،  در کشورهای متعدد وجود دارد. این موقعیت‌ها همچنین برای مهندسان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، جهت سرعت بخشیدن به روند گسترش خدمات وب سایت Amazon ارائه شده است. شرکت مذکور همچنین به رشد اشتغال غیر مستقیم از طریق بازار محتوا و محصولات خود اشاره کرده و تخمین زد که بازار Amazon برای صاحبان کسب و کار کوچک این کشور به میزان ۳۰۰ هزار شغل ایجاد نماید.
شایان ذکر است، تحقق و طرح‌های استخدام این غول تجارت الکترونیک، در تضاد کامل با خرده‌فروشان brick-and-mortar که مشاغل و فروشگاه‌های فراوان دارند، قرار دارد.

برچسب هاAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده