نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

Amazon در روز جاری پلتفرم جدید خود با نام Amazon AI را در رویداد توسعه‌دهندگان re:Invent معرفی کرد. این سرویس جدید بسیاری از منابع و تکنولوژی‌های یادگیری ماشین را که این شرکت در طول زمان توسعه داده است، در اختیار سایر توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. هم‌اکنون این سرویس تنها ۳ ابزار را ارائه می‌دهد و قرار است به زودی بر تعداد آن افزوده گردد.
مدیرعامل Amazon Web Services در رونمایی از این سرویس تأکید کرده است که اگرچه این شرکت تاکنون سخنی از فعالیت‌هایش از این حوزه به میان نیاورده است، اما تجربیات بسیار خوبی در حوزه‌ی یادگیری ماشین دارد.
اولین سرویسی که تحت عنوان چتر هوش‌مصنوعی Amazon ارائه خواهد شد، سرویس تشخیص از روی تصویر به نام Rekognition می‌باشد. این سرویس همانند راه‌کارهای ارائه‌شده از طرف شرکت‌های دیگری چون Google و Microsoft، به شناسایی اشیاء و صحنه‌های مختلف خواهد پرادخت. دومین سرویس، Amazon Polly نام دارد که هدف آن ارائه‌ی سرویس تبدیل متن به گفتار می‌باشد. اما سومین و شاید مهم‌ترین سرویس، Lex نام دارد. Lex احتمالا تکنولوژی خواهد بود که سرویس Alexa را به جلو خواهد راند. این سرویس امکان ساخت اپلیکیشن‌های محاوره‌ای چون چت‌بات‌ها را فراهم خواهد آورد.

برچسب هاAmazon AI
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده