نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

بر اساس اخباری که جدیدا توسط نماینده ی کمپانی OnePlus منتشر شده است، نسخه ی جدید سیستم عامل Android 8.0، یکی از بزرگترین به روزرسانی‌ها در گوشی‌های هوشمند OnePlus 3 و 3T خواهد بود. بر اساس این گزارش، این سیستم بزرگترین و آخرین به روزرسانی برای گوشی‌های مذکور خواهد بود، چراکه کمپانی چینی OnePlus تمام وقت خود را به انجام مراحل تست گوشی هوشمند جدید OnePlus 5 اختصاص خواهد داد.
البته گفتنی است که این کمپانی قصد دارد تا به روزرسانی مدل های 3 و 3Т را همچنان ادامه دهد. از نظر کارشناسان این کار برای بهبود عملکرد برخی از برنامه ها و سیستم های امنیتی، امری ضروری خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که با این به روزرسانی ها قرار نیست نسل سوم این گوشی ها برخی از ویژگی های مدل پنجم را داشته باشند، زیرا این دو محصول از نظر سخت افزاری متفاوت خواهند بود.
لازم به ذکر است که مدل های OnePlus 3 و 3T با سیستم عامل Android 6.0 عرضه شدند. نماینده ی این کمپانی همچنین اعلام کرده است در آینده ای نزدیک سیستم عامل نسخه‌ی OnePlus 2 به Android 7.0 ارتقا خواهد یافت. چند روز قبل تعداد محدودی از مدل OnePlus 5 در بازار آزاد به رنگ طلایی فروخته شد. از نظر کارشناسان قیمت این محصول بیش از آن است که هرکسی توان خرید آن را داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه