تکنولوژی
دنیا شکوهی۹:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

سرازیری خوبی ها بر نسخه جدید اندروید.
از اندروید M به طور رسمی در کنفرانس Google IO 2015 به طور رسمی پرده برداری شد. به همراه جزییات جذابی که غول جستجو در مورد آپدیت جدیدترین نرم افزار خود فاش ساخت. گوگل میگوید که باگ های بسیاری را از بین برده و با افزودن  کاردانی و کیفیت به اندروید M به اصول بازگشته است.
گوگل به استاندارد جدیدی در اسکن اثر انگشت رسیده که به کاربران اندروید M اجازه میدهد، تا با راحتی بیشتری مبلغ خریدهای خود از گوگل پلی را پرداخت کنند یا قفل دستگاه های خود را باز کنند.
همچنین از Android Pay نیز پشتیبانی می شود، قابلیت دیگری که در کنفرانس معرفی شد، که به شما امکان میدهد تا بصورتی بسیار مطمئن با تلفن دارای NFC خود در فروشگاه پول پرداخت کنید.
با انگشتان خود پول پرداخت کنید.


Android Pay و اپلیکیشن اثر انگشت scanning API  برای توسعه دهندگان نیز در دسترس است، و به آنها این امکان را میدهد که برای هر دو آنها پشتیبان در اپلیکیشن های خود برای هر دو آنها پشتیبان بسازند.
گوگل اپلیکیشن های اجازه را کاربردی تر کرده است به این معنی که به کاربران امکان میدهد یک درخواست مشخص را در یک اپلیکیشن قبول یا رد کنند. شما همچنین می توانید دسترسی به مجوز مشخصی که سهوا داده اید را با رفتن به تنظیمات لغو کنید.
این مقاله تنها بررسی اجمالی است از بعضی از قابلیتهایی که گوگل در پیش نمایش Android M از آنها پرده برداری کرده است.
ما باید برای داشتن Android M بر روی تلفن های همراه خود تا آگوست یا سپتامبر امسال صبر کنیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

امنیت بیشتر برای پسوردهای شما