تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۷:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

برای امنیت بسیار خوب است اما می تواند مشکل ساز نیز باشد.
از زمان KitKat ، Android به بازبینی فرآِیند بوت کردن دستگاه شما می پردازد تا اطمینان حاصل کند که قبل از عمل کردن rootkit و سایر بدافزارها آن ها را کشف کنند. اگرچه تا کنون،کاری بیشتر از هشدار دادن به شما در مورد مشکلات بالقوه ( از جمله Marshmallow ) انجام نداده است. گوگل توضیح می دهد که Android Nougat به شکلی سخت گیرانه بررسی امکان بوت کردن را به اجرا می گذارد، که چیزی بیشتر از هشدار را در اختیار شما قرار می دهد. اگر تصویر بوت یا پارتیشن شما دچار مشکل باشد، اندروید یا به حالت استفاده ی محدود تبدیل می شود (البته با کسب اجازه از شما) و یا به طور کلی آغاز به کار نمی کند. این ویژگی اولین بار در دستگاهی که با Nougat به شما تحویل داده می شود، دیده می شود.
برای بیشتر مردم، به احتمال زیاد این مسئله می تواند کمک کننده باشد، زیرا از تبدیل شدن دستگاه شما به زمین بازی ویروس ها جلوگیری می کند، حداقل پس از راه اندازی مجدد، این امر امکان پذیر است. گوگل به این نکته اشاره میکند که ممکن است به ایجاد کمی وقفه منجر شود. احتمال بیشتری وجود دارد که شما متوجه خطاهای در ارتباط با خرابی موجود در دستگاه شوید. زیرا بررسی های مجدد می تواند دسترسی به داده های بلاک شده را از بین ببرد و سبب ایجاد رفتارهای غیرمعمول شود. همچنین ایجاد تغییرات جزئی در تلفن شما را به همراه سیستم عامل های سفارشی دشوارتر می سازد. گوگل اعلام کرده است که هر دستگاهی که از بوت لودر برخوردار باشد میتواند از این ویژگی به منظور بررسی برای اصلاحات در حالی استفاده کند که آن بوت لودرها دقیقا برای آغاز کار موردپسند نیستند. زیرا زمانی که Nougat وارد میدان شود، همه چیز سخت تر خواهد شد. خوشبختانه، این مسئله بر روی دستگاه هایی که باز کردن قفل بوت لودرها در آن ها به هیچ وجه آسان نیست، تاثیر نمی گذارد (از جمله Nexus line ) و یا ممکن است پس از مدتی قفل آن به دلایل مختلف باز شود.
به روزرسانی: گوگل گفته است که نکته ی این بحث این است که خرابی و دستکاری شدن لزوما به عنوان یک متوقف کننده در Nougat محسوب نمی شود. سایر روش های اصلاحی به طور کل بوت شدن را متوقف می کند، اما رویکرد Nougat به کاهش تاثیر خرابی های منجر شده و به شما شانسی برای استفاده از دستگاه را ارائه می کند.

برچسب هاNougatAndroidKitKat
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون ارزان قیمت Oppo با نام Joy Plus