تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

حالا که Android Pay در انگلستان نیز موجود می باشد، گوگل قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که مردم واقعا از آن استفاده می کنند. این شرکت به ارائه ی تبلیغاتی با نام Android Pay Day پرداخته است، که به ارائه ی تخفیف در سه شنبه ی هر ماه و قبل از پرداخت بعدی شما می پردازد. این طرح دو پیشنهاد را ارائه داده است : اول، در استارباکس شما می توانید دو کاپوچینو به قیمت یک کاپوچینو دریافت کنید و دوم، یک رسید 5 پوندی (ANDROIDPAY5 برای کاربران جدید و ANDROIDPAY2.5 برای مشتریان در حال حاضر) که می توانید در اپلیکیشن Deliveroo به استفاده یا بازخرید آن بپردازید و از روش Android Pay برای پرداخت خود استفاده کنید.

این تخفیف ها بدون شک، به منظور آموزش دادن به افراد درباره ی روش های متفاوتی که می توانند به وسیله ی آن از Android Pay استفاده کنند، طراحی شده است. بیشتر بریتانیایی ها می دانند که می توانند از تلفن خود برای پرداخت پول در فروشگاه ها استفاده کنند و دیده اند که دارندگان آیفون همین کار را به وسیله ی Apply Pay انجام می دهند. اما ممکن است؛ یا احتمال آن وجود دارد که کاربران آشنایی کمتری با نقش دوم Android Pay به عنوان یک کیف پول دیجیتالی داشته باشند.

بنابراین Android Pay Day می تواند به عنوان ابزار مهمی برای افزایش آگاهی در بین کاربران اندروید محسوب شود. موفقیت می تواند در نهایت حاصل شود، اگرچه، در حالی که گوگل به ارائه ی این آگهی تبلیغاتی با پیشنهاد پرداخت جوایز ماهیانه به شکل تاثیرگذاری می پردازد، در صورتی که کسی از وجود آن خبر نداشته باشد، امکان ایجاد تاثیرگذاری در این حق اشتراک به وجود نخواهد آمد.

برچسب هاAndroid Pay Deliveroo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Android M تمرکز برروی کاردانی، کیفیت و انگشتان را اعلام کرد