نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

به گزارش تحلیلگران در حوزه ی فناوری، تعداد کاربرانی که از سیستم عامل Android استفاده می کنند از تعداد مخاطبان سیستم عامل Windows برای PC فراتر رفته است. بر اساس این تحلیل درصد کاربران سیستم عامل کمپانی Google برای گوشی های هوشمند به میزان 37.93% و برای کاربران سیستم عامل ویندوز PC، به میزان 37,91% برآورد شده است.
همانطور که می دانیم از زمانی که تلفن های هوشمند با قابلیت های متنوع به بازار گوشی های همراه عرضه شده اند، میزان علاقه ی کاربران به سیستم های کامپیوتری کاهش یافته است. تا به امروز کاربران توانسته اند به راحتی به شبکه های اینترنتی و همچنین سیستم های ایمیل خود دسترسی داشته باشند و تمامی اطلاعات و مدارک خود را در دستگاهی کوچک و قابل حمل همیشه به همراه داشته باشند.
بیشترین میزان محبوبیت سیستم عامل های اندرویدی را کاربران آسیا به خود اختصاص می دهند. در این گزارش آمده است، مردم چین و هند اغلب خرید گجت ها را ترجیح می دهند، اما این میزان در آسیا و آفریقا مربوط به خرید موبایل و کامپیوتر های شخصی می باشد. در سال گذشته در این دو قاره تعداد 1.5 میلیارد دستگاه از این محصولات به فروش رسیده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه