نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر

شکلک های منحصر به فرد و پرمخاطب Animoji، در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی قرار گرفته است. این ایموجی‌ها قبلا تنها قابل استفاده برای صاحبان خوش شانس iPhone X بود.
ایموجی هایی که توسط گروه توسعه‌ی Animoji طراحی شده اند، پیش تر تنها امکان نصب بر روی گوشی های هوشمند iPhone X را داشتند. اما اکنون به لطف توسعه دهندگان، دیگر کاربران نیز می توانند از استفاده و ارسال آن ها لذت ببرند. انیموجی در واقع تلفیقی از انیمیشن و ایموجی است و می تواند اشکال را به صورت زنده نمایش دهد.
یکی از ویژگی های جالب Animojiها این است که می توانند جایگزین چهره‌ی فردی شوند که در مقابل دوربین گوشی قرار می گیرد. علاوه بر این می تواند تمام حرکات فرد را تقلید کند و از چهره‌ی صاحب خود ایموجی بسازد. این نوآوری توسط توسعه دهندگان اپل طراحی شده است و هم اکنون به صورت رایگان در فروشگاه Google Play و App Store قابل دانلود است. البته به گفته‌ی کارشناسان این شکلک ها در گوشی های اندرویدی همانند گوشی هوشمند iPhone X عمل نخواهد. نمایش احساسات در چهره‌ی فرد بدون وجود اسکن چهره به درستی صورت نمی‌گیرد و طبیعتا این تفاوت ها برای کاربر قابل تشخیص خواهد بود تا زمانی که ویژگی تشخیص چهره برای کاربران اندرویدی هم میسر شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه