اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

Any.do یکی از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت و سازماندهی فعالیت‌ها و وظایف می‌باشد و از جمله نرم‌افزارهای مورد نیازی است که هر کاربر با هر نوع سیستم‌عاملی که کار می‌کند باید در گوشی خود داشته باشد. این نرم‌افزار ساده و کاربردی تمامی کارهایی را که باید در زندگی روزمره خود انجام دهید، یادآوری می‌کند. تنها کافی است که امور و وظایف مختلف را در آن وارد کرده تا نرم افزار در زمان مقرر آن‌ها را به اطلاع شما برساند.
امروز شرکت Any.do  اعلام کرد اپلیکیشنی که توسط ۱۵ میلیون نفر استفاده می‌شود، دارای دستیار هوش‌مصنوعی خواهد شد. نسخه‌ی بتای دستیار جدید تنها برای کاربران iOS در دسترس است و  نسخه Android آن در آینده‌ای نزدیک قرار است رونمایی شود. دستیار هوش‌مصنوعی در داخل نرم‌افزار مذکور عمل می‌کند و می تواند وظایف را به طور خودکار انجام داده و یا آن‌ها را آسان‌تر کند. همچنین می‌تواند امور تجارتی را تسهیل و به فعالیت‌هایی همچون خرید هدیه و مواد غذایی، سازماندهی کارهای خانه و یا خدمات خشکشویی کمک کند. هر خرید، با اضافه بهایی ۵ الی ۱۵ درصدی برای Any.do همراه خواهد بود.
بر خلاف راه‌حل‌های کاملا خودکار دستیار Siri یا  Google Assistant، دستیار Any.do به طور خودکار لیست شما را اسکن و به صورت انتخابی وظایفی را که می‌تواند برای شما در دنیای واقعی فراهم کند، نشانه‌گذاری کرده و سپس راهی برای انجام آن‌ها ارائه می‌دهد.
شایان ذکر است نسخه‌ی 4.0 این نرم‌افزار نیز با یک تقویم جدید و توانایی هماهنگی و زمان بندی جلسات در راه است.

برچسب هاAny.do
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه