اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

این به عنوان اولین به روز رسانی اصلی App Store در طول سال ها محسوب می شود.
در گردهمایی WWDC در هفته ی آینده، اپل در نظر دارد تا از برخی از تغییرات اساسی در روش هایی که دولوپرها و کاربران به وسیله ی آنها با App Store در ارتباط هستند، پرده برداری کند. طبق گفته های معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، ( و حضور برجسته ی WWDC در درازمدت) فیل اسچیلر عنوان کرد که اپل، بر بروی بهبود بخشیدن به همه چیز، از تجربیات بازبینی این اپلیکیشن تا فرآیند کشف، در حال کار کردن است. اما بارزترین تغییر، ایجاد دگرگونی در مدل های کسب و کار است که امکان حق اشتراک را برای هر نوع اپلیکیشن فراهم می کند.

طبق گزارشات به دست آمده از Verge ،امروز سود سهام تقسیم شده ی 70/30 در بین دولوپرها و اپل در جای خود باقی می ماند، اما اپلیکیشن هایی که می توانند یک کاربر را برای بیش از یکسال به عنوان مشترک خود حفظ کنند، این تقسیم سهم کاری به چند قسمت را به نفع خود یعنی 85/15 خواهند دید. اسچیلر در مصاحبه با Verge بیان کرد  " در حال حاضر ما قصد داریم تا کار بر روی تمام دسته بندی ها را آغاز کنیم"و این تغییر، بازی ها را نیز شامل می شود، که جزو دسته بندی های بزرگ محسوب می شود."

طبق اطلاعات به دست آمده از LoopInsight، دولوپرها قادر هستند تا " از بین بیش از 200 نقطه قیمتی و اشتراکی متفاوت دست به انتخاب بزنند." و قادر هستند تا به ایجاد قیمت هایی مختص به یک منطقه ی خاص بپردازند. اگر یک دولوپر انتخاب کند تا به افزایش قیمت یک اشتراک بپردازد؛ کاربران باید به کسب اجازه ی دوباره برای افزایش قیمت بپردازند. این سیستم جدید همچنین، بر روی اپلیکیشن هایی که بر مبنای اشتراک هستند، تاثیر میگذارد.

این تغییر می تواند برای دولوپرها اغواکننده باشد، که در این صورت قادر خواهند بود تا به پیشنهاد اپلیکیشن ها و بازی های خود برای یک ماه به صورت رایگان بپردازند به جای اینکه به افزایش تنها یک قیمت بپردازند. از آن جایی که فروش آیفون در نهایت با کاهش روبرو شده است، این روند، به اپل اجازه خواهد داد تا کاربران موجود را وارد یک جریان درآمد پرسود کند.

همچنین، اپل به معرفی صفحات تبلیغاتی در قسمت نتیجه ی جستجوی App Store در iOS می پردازد. اگرچه اپل پیش از این اشاره کرده است که این موقعیت ویژه در App Store " به منظور فروش نمی باشد" ، اسچیلر در حال حاضر احساس اعتماد به نفس بیشتری می کند زیرا به ساخت سیستمی پرداخته است که برای همه کار می کند. اسچیلر همچنین بیان کرد، این سیستم مزایده ای که در پشت تبلیغات قرار گرفته شده است، " برای دولوپرها و همچنین دولوپرهای مستقل نیز عادلانه خواهد بود."

همچنین در فرآیند بازبینی، اسچیلر عنوان کرد که این زمان تغییرپذیر به نقطه ای رسیده است که بیش از نیمی از اپلیکیشن هایی که در اپل مورد استفاده قرار می گیرند، در 24 ساعت اولیه مورد بازدید قرار گرفته و 90 درصد آنها در طول دو روز مورد بازدید قرار می گیرند.

در نهایت، اسچیلر، درصدد است تا ترافیک بیشتری را برای App Store به همراه بیاورد، تا جایی که برای بیشتر کاربران به یک بازدید روزانه تبدیل شود. یکی از روش هایی که اپل در نظر دارد تا آن را به کار ببرد این است که به اضافه کردن یک دکمه ی "به اشتراک گذاری" در منوی 3D Touch برای همه ی اپلیکیشن ها در صفحه ی خانه بپردازد. همان طور که ممکن است انتظار داشته باشید، زدن دکمه ی به اشتراک گذاری به شما اجازه می دهد تا یک لینک دانلود را به شبکه ی اجتماعی مورد نظر خود ارسال کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید