کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ اسفند

اعلام کرد قصد خرید شرکت Figure Eight را دارد که ۱۷۵ میلیون دلار در ابتدا پرداخت می‌شود و پرداخت بیش از ۱۲۵ میلیون دلار بعدا و بر اساس عملکرد شرکت پرداخت خواهد کرد. هر دوی این شرکت‌ها متمرکز بر جمع‌سپاری برای برچسب‌گذاری اطلاعات هستند که به نوبه‌ی خود برای آموزش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می‌شود – به عنوان مثال، Figure Eight می‌گوید فناوری‌اش برای همه چیز استفاده می‌شود؛ از نقشه‌کشی گرفته تا اسکن رسیدها برای گزارش هزینه‌ها.
در عین حال، Appen یک شرکت سهامی عمومی است که مقر آن در سیدنی قرار دارد. Mark Brayan، مدیرعامل این شرکت، فناوری و جمعیت بیش از یک میلیون نفری کارکنان از راه دور خود را به عنوان مکمل بزرگی برای Figure Eight توصیف می‌کند و به Data Annotation و ظرفیت‌های خودیار آن افتخار می‌کند.
Brayan گفت: "می‌دانیم که برای رقابت و توانایی در ارائه‌ی حجم بالاتر، نیاز به مجموعه‌ی غنی‌تری از فناوری‌ها داریم. این دلیل ما برای خرید Figure Eight است. از نظر ما، آن‌ها پیشقدم بازار ارائه‌دهندگان پلتفرم هستند."
Brayan اشاره کرد، Appen قبلا در سال ۲۰۱۷ یک شرکت دیگر در حوزه‌ی Data Annotation را خریده است، حرکتی که وی می‌گوید به این شرکت مقیاس بزرگ‌تری از کار را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه