گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۴ فروردين

کمپانی اپل آن‌قدرها هم که باید دستیار خانگی Apple HomePod را هوشمند تولید نکرده است. در واقع این سیستم تنها یک نمونه‌ی Hi-End audio system است که به دلیل کیفیت بالای قطعات با قیمت بیشتر عرضه می‌شود.
پس از یک وقفه‌ی کوتاه در پیش سفارشات، HomePod توانست تنها ۱۰ درصد از سهم بازار را به دست بیاورد. در نتیجه محصول این کمپانی توانست جایگاه سوم را پس از Amazon Echo و حتی Google Home به خود اختصاص داد. البته این اتفاق برای کاربران سورپرایز بزرگی به حساب نمی‌آید.
با این‌ وجود، این موضوع طبیعی است زیرا HomePod در طول تعطیلات کریسمس در بازارهای فروش جهان غیبت داشت در نتیجه محصولاتی جدید از دیگر برندها توانستند بازار فروش را به نفع خود جذب نمایند، ابزارهایی که حتی قادر به همسان‌سازی با گوشی‌های هوشمند iPhone و دیگر محصولات Apple بودند.
آنچه بسیار واضح است این است که مردم قصد خرید یک محصول معمولی به قیمت ۳۴۹ دلاری را ندارند، در حالی‌ که می‌توانند تنها با پرداخت چند دلار، از داشتن یک بلندگوی بلوتوث دار با کیفیت بالا بهره‌مند شوند. طرفداران Apple منتظر بودند تا این محصول از ابزارهایی نظیر Amazon Echo و Google Home پیشی بگیرد، اما این محصول توانست تنها در لحظات آخر همگام‌سازی خود را با دستیار صوتی هوشمند Siri دریافت نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه