گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ فروردين

اپل از سرویس جدید Apple News Plus خود رونمایی کرد که مجلات را به اپ Apple News اضافه می‌کند. در سرویس جدید تاکید بر کیفیت بالا، گزینش، و اعتماد است، همه‌ی آن چیزهایی که اپل آن‌ها را برای یک اپ مصرفی اخبار و مجله ضروری می‌داند. بیش از ۳۰۰ مجله از جمله The New Yorker ،Esquire ،The Atlantic ،National Geographic ،Men’s Health و Vogue در آن وجود دارند، و سرویس جدید تنها مکانی خواهد بود که شما قادر به داشتن همه‌ی این‌ها در یکجا هستید.
The Wall Street Journal نام جدید بزرگی خواهد بود که اپل آن را به Apple News Plus می‌افزاید. بر اساس یادداشت داخلی به دست آمده از داو جونز توسط The Verge، وال استریت ژورنال تنها مجموعه‌ی گزینشی خاصی از خبرهای این مجله را برای مشترکین سرویس جدید اپل آماده می‌کند.
اپل می‌گوید، اگر فردی بخواهد به صورت جداگانه در هر یک از این انتشارات عضو شود باید سالیانه هشت هزار دلار بپردازد، در حالیکه قیمت ماهانه‌ی Apple News Plus تنها ۹.۹۹ دلار است. در این سرویس هر عضوی علاقمندی‌های خاص خودش را دارد و از طرفی می‌تواند خبرها را با اعضای خانواده‌اش هم به اشتراک بگذارد. ایالات متحده و کانادا، اولین کشورهایی هستند که از طریق به‌روزرسانی دستگاه‌های Mac و iOS به این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه