پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

کمپانی Apple چندی پیش به صورت رسمی از نسل سوم ساعت های هوشمند خود با قابلیت پشتیبانی از LTE رونمایی کرد. با این حال چیزی که اکنون معلوم شده این است که این گجت در اتصال با تلفن همراه دچار مشکل است.
کارشناسان به تازگی ویژگی های این ساعت هوشمند را بررسی کرده و به نتایج جالبی دست یافتند. از نظر آن ها نسل سوم گوشی های هوشمند Apple در صورتی که فاصله ی زیادی با گوشی همراه داشته باشند امکان اتصال به شبکه را نخواهند داشت. در نتیجه این ساعت تلاش خواهد کرد تا به شبکه های WiFi ناشناخته اطراف متصل شود.
البته این محصول به Apple عودت داده شد و پس از دو روز نسخه ی جایگزین دیگری تحویل داده شد، تا اینکه این اتفاق برای نمونه‌ی جدید نیز مجددا تکرار شد. به گفته‌ی کارشناسان هنگامی که از سیگنال های WiFi دور می‌شوید، ساعت هوشمند اصلاً به شبکه ی LTE متصل نمی شود یا اتصال به شکلی بسیار ضعیف صورت می‌گیرد.
گویا این مشکل بر روی تمامی نمونه ها وجود دارد. در رابطه با این موضوع Apple در بیانه‌ای اعلام کرد: بر اساس بررسی ها متوجه شدیم که سری سوم ساعت های Apple در اتصال به شبکه‌های LTE مشکل دارند و در حال حاضر سعی داریم تا مشکل را برطرف کنیم. البته نمایندگان کمپانی زمان معینی را برای حل مشکل اعلام نکرده است.
علاوه بر این کارشناسان بازار خاطر نشان کردند برای اولین بار است که Apple بلافاصله پس از شروع پیش سفارش و درست قبل از شروع فروش عمومی محصولات جدیدش، به مشکل جدی برخورده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه