پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

سرانجام Apple Watch به طور رسمی رونمایی شد. نسل آینده‌ی ساعت هوشمند اپل پس از سال ۲۰۱۵ شاهد اولین تغییر طراحی است، برخی ویژگی‌های جدید آن شامل بدنه‌ی بزرگ‌تر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، و قطعات داخلی جدید است.
Jeff Williams، مدیرارشد عملیاتی اپل از دستگاه جدید با عنوان "نگهبان هوشمند سلامت افراد" نام می‌برد که حالت‌های پویای جدیدی برای نشان دادن بر روی صفحه نمایش بزرگ‌تر دارد. به رغم صفحه‌نمایشی ۳۵ درصد بزرگ‌تر در نسخه‌ی کوچک‌تر و ۳۲ درصد بزرگ‌تر در مدل بزرگ‌تر این محصول باز هم از مدل‌های سری 3 باریک‌تر است که حجم فیزیکی آن را هم کمتر می‌کند.
در نتیجه نمایشگر جدید Apple Watchهای جدید وضوح تصویر بهتری نسبت به نمونه‌های قبل دارند. پیکسل‌های بیشتر به مدل جدید اجازه‌ی نمایش اطلاعات بیشتری می‌دهد، به طوری که Watch جدید هشت حالت را به طور همزمان به صورت آیکون‌های مجزا یا اطلاعات متنی بر روی ساعت نمایش می‌دهد.
اپل چند تغییر در بدنه‌ی سری 4 ایجاد کرده، از جمله حفره‌ی میکروفون آن بین دکمه‌ی جانبی و Digital Crown قرار گرفته که حسگر صدای واضح‌تری را موجب می‌شود. از طرف دیگر اسپیکر آن هم برای حجم صدای بیشتر بهبود پیدا کرده است. در عین حال، Digital Crown (دکمه‌ی چرخان) دوباره طراحی شده، بازخورد لمسی به این دکمه اضافه شده، و نشانگر قرمز ثابت LTE هم به یک حلقه‌ی قرمز تبدیل شده است.
تراشه‌ی جدید S4 که در داخل ساعت جدید قرار گرفته، دارای طراحی ۲ هسته‌ای، ۶۴ بیتی با یک GPUی جدید است، و سرعت عملکرد آن بیش از دو برابر نمونه‌های قبل رسیده است. از دیگر قابلیت‌های این دیوایس، بهبود عملکرد شتاب‌سنج و ژیروسکوپ است که قادر به ردیابی فعالیت فرد در تمام روز است. مدل جدید توانایی تشخیص افتادن فرد از بلندی را هم دارد، و به کاربر مسیر آسانی برای دسترسی به ویژگی‌های اضطراری SOS و امدادی را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه