کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

شرکت Apple، به میزان ۲/۸ میلیون از گجت‌های پوشیدنی نظیر Apple Watch را در ۳ ماهه‌ی سوم سال جاری روانه‌ی بازار کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که نزدیک به نیمی از کل بازار به ساعت‌های هوشمند این شرکت تعلق دارد. برآورد گروه تحلیلگر Canalys، مجموع محموله‌های ساعت هوشمند Apple را نزدیک به ۶/۱ میلیون در ۳ ماهه‌ی مذکور نشان می‌دهد که افزایش ۶۰ درصدی،  نسبت به سال گذشته داشته است.
آمار و ارقام جدیدApple با آمار ماه گذشته‌ی شرکت بین‌المللی IDC شدیدا در تناقض است. IDC، مجموع محموله‌های ساعت هوشمند را در ۳ ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶، تنها ۲/۷ میلیون دستگاه اعلام کرد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته،۵۱/۶ درصد کاهش داشته است. شایان ذکر است، این شرکت در۳ ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ ، ۵/۶ میلیون دستگاه روانه‌ی بازار کرده بود . در مقابل، شرکت Apple اظهار داشت که در ۳ ماهه‌ی مذکور، ۱/۱میلیون از مجموع دستگاه‌ها صرفا به ساعت‌های هوشمند اختصاص داشته و در رده‌ی نخست فروش قرار گرفته است.
به هر حال، خبرهای خوشایندی درباره‌ی Apple شنیده نمی‌شود. در حالی که مدل‌های جدید Apple Watches فروش خوبی دارند،اما هنوز نسل اول آن‌ها در بازار فروخته نشده‌اند. به احتمال زیاد ۳ ماهه‌ی چهارم سال را هم باید به فروش نسل دوم Apple Watches اختصاص دهیم.
در مجموع، این شرکت نیازمند بازاریابی قوی، خصوصا به منظور برجسته‌سازی اپلیکیشن‌های رایج و جدید برای پلتفرم خود می‌باشد.

برچسب هاApple Watch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید