تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

مسیر اصلی فروش Apple watch با قرار گرفتن این محصول در فروشگاه Walmart تقریبا کامل شد. و هم اکنون این فروشگاه اقدام به فروش این گجت پوشیدنی پر سر و صدا می کند.
این حرکت ادامه ی مسیر اپل در اضافه کردن ساعت مچی هوشمند خود در خرده فروشی هایی چون Target (در اکتبر) و BestBuy (در آگوست) تلقی می شود.اضافه شدن Apple Watch به خرده فروشی هایی همچون Walmart شاید با توجه به سابقه ی فروش iPhone در آنها عجیب نباشد ، با این حال این حرکت می تواند تصویر خاصی که اپل از زمان عرضه ی اپل واچ برای این دستگاه ترسیم کرده بود را مخدوش کند.
در حال حاضر تنها مدل های موجود در فروشگاه وال مارت ، مدل ورزشی Apple Watch  خاکستری با بند مشکی  مدل نقره ای با بند سفید است. هنوز این محصولات تخفیفی نخورده اند و با قیمت اصلی ( 349 دلار برای مدل 38 میلیمتری و 399 دلار برای 42 میلیمتری) به فروش می رسند.
اما در روز های منتهی به کریسمس ، شاید بهترین کار چشم دوختن به سایت وال مارت باشد شاید آن ها نیز به تقلید از BestBuy که به تازگی قیمت اپل واچ را تا 249 دلار پایین آورده بود پرداخته و تخفیفی بر روی این محصول اعمال کنند.
هرچند برخلاف BestBuy و Target که مدل های ورزشی و فولاد ضد زنگ Apple Watch را به فروش می رسانند ، Walmart تنها اقدام به فروش ارزان ترین مدل این دستگاه کرده است. نکته ی قابل ذکر دیگر ، این است که برای تهیه ی مدل طلایی اپل واچ ، تنها راه ممکن همچنان استفاده از فروشگاه آنلاین Apple است.

برچسب هاApple Watch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید