تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

شایعاتی مبنی بر تمایل شرکت Apple به خرید شرکت خودروسازی McLaren شنیده می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست. Apple حتی برنامه‌ای برای خرید Lit Motors دارد. در حالی که شاید بگویید، Lit Mtotors به اندازه‌ی McLaren نامی نباشد، اما شرکت موفقی در زمینه‌ی خودروهای بدون سرنشین بوده است. Lit Motors در مسابقات استارتاپی Disrupt سانفرانسیسکو در سال ۲۰۱۲ شرکت کرده بود. در آن موقع، محصول اولیه‌ی بسیار خوبی سر سن ارائه دادند، و باعث شد مقام دوم آن رقابت‌ها را به دست آورند.
این استارتاپ سانفرانسیسکویی در حال توسعه‌ی نوع جدیدی از خودروهای الکتریکی است. در واقع نوعی موتورسیکلت الکتریکی که ویژگی‌های خاصی در خود دارد. نکته‌ی جالب آنکه لازم نیست این موتورسیکلت را هنگام پارک، به کنار خم کنید و یا جکش را بزنید، چون با استفاده ژیروسکوپ، خود را ثابت نگاه می‌دارد.
مطمئنا ژیروسکوپ موردی نیست که جدیدا با آن مواجه شده باشیم، اما به کارگیری آن در وسیله‌ای به این ابعاد و وزن و عدم حرکت حتی چند سانتی‌متری آن، بسیار جالب توجه است.
بر طبق داده‌های منتشر شده، این استارتاپ تنها ۲.۲ میلیون دلار مجموعا سرمایه جذب کرده است. نامشخص است که آیا این شرکت همچنان سرمایه‌ای برای سر و پا نگاه داشتن خود دارد و یا اینکه به دنبال خریداری می‌گردد. 
Apple چند سالی است که از زمان کار آن بر روی پروژه‌ی خودرو می‌گذرد. در حالی که هنوز یک پروژه‌ی مخفی است، اما شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. به طور خاص، Apple با شرکت‌های زیادی جهت جذب استعدادها رقابت می‌کند. خرید Lit Motors می‌تواند راه‌کار خوبی برای Apple به منظور جذب تعدادی مهندس با استعداد برای پیش‌برد پروژه‌ی خودرو‌اش باشد.

برچسب هاLit MotorsApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد