کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

Apple به تلاش‌هایش برای پیشرفت در آموزش توسعه‌دهندگان از طریق آسان‌تر کردن ایجاد و از سرگیری اپلیکیشن‌های‌شان در پلتفرم خود ادامه می‌دهد. این شرکت حالا استارتاپ ابزارهای اپلیکیشن Buddybuild، مستقر در ونکوور را خریداری کرده است. این استارتاپ متمرکز بر یکپارچگی پیوسته و ابزارهای اشکال‌زدایی است – اساسا به یک تیم توسعه‌دهنده‌ی برنامه، گردش کار ساده‌ای برای تکرار و گذاردن برنامه‌های‌شان در جهان از طریق GitHub ،BitBucket یا GitLab را می‌دهد.
هر دوی این شرکت‌ها این خرید را تائید کردند، اما شرایط مالی معامله را افشا نکردند. Apple به TechCrunch گفت: این تیم (شامل 40 کارمند که بیشتر آن ها مهندس هستند) در BC خواهد ماند، حقیقت این است که Buddybuild به اینکه یک شرکت کانادایی است به خود افتخار می‌کند.
به عنوان بخشی از این معامله، Buddybuild به Xcode می‌پیوندد که در واقع مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه‌ی Apple برای iOS ،macOS ،watchOS و tvOS است. ادامه‌ی خدمات‌رسانی Buddybuild برای مشتریان موجود به عنوان یک محصول مستقل از طریق سایت شرکت در دسترس می‌باشد، اگرچه مشتریان جدید دیگر از طریق سایت شرکت پذیرفته نمی‌شوند، این برنامه از امروز آغاز شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه