موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۷ تير

تولید انبوه محصولات کمپانی Apple در نوامبر و دسامبر امسال به تعویق افتاده است. این تصمیم با توافق شرکای تجاری Apple اتخاذ شده است. همانگونه که منبع موثق DigiTimes گزارش داده است، کار بر روی توسعه ی گوشی هوشمند iPhone 8 تا پایان سال جاری به طول خواهد انجامید.
به نظر می‌رسد مشکل ایجاد شده در نتیجه ی کیفیت نامطلوب تجهیزات دو تولید کننده ی Foxconn Electronics و Pegatron باشد. با توجه به اخبار جدید حسگر اثر انگشت در جدیدترین پرچمدار این کمپانی، در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. Apple تصمیم دارد تا تمامی جوانب را در محصول جدید خود بسنجد تا گجتی را عاری از هرگونه خطا به مشتریانش عرضه کند. زیرا کوچک ترین اشکالی در تکنولوژی اسکنر اثر انگشت می تواند عملکرد دیگر اجزای گوشی را مختل کند.
Apple قصد دارد به افتخار سالگرد انتشار اولین گوشی هوشمند این کمپانی، تغییراتی را در طراحی و اندازه ی صفحه نمایش هشتمین پرچمدار خود ایجاد نماید. iPhone 8 مجهز به پنل لمسی خواهد بود و دکمه ی Home دیگر یک دکمه‌ی معمولی نخواهد بود و تکنولوژی TouchID بر روی آن به کار گرفته خواهد شد. البته بر اساس برخی از خبرها گفته می‌شود این گوشی مجهز به برخی مولفه های بیومتریک نیز خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه