نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

طبق گزارشات منتشر شده، Apple در حال مذاکره با استدیوهای فیلم‌سازی به منظور ارائه‌ی پیش از موعد فیلم‌ها در سرویس iTunes خود می‌باشد. طبق این گزارش، استدیوهایی چون 21Century Fox، Universal Pictures و Warner Bros در حال تلاش برای پیدا کردن شریکی به منظور اجاره‌ی فیلم‌ها، تا ۲ هفته پس از روی پرده رفته‌شان می‌باشند. اما شایعاتی نیز مبنی بر کنار گذاشتن iTunes به عنوان پلتفرم هدف نیز شنیده می‌شود.
اگر چنین توافقی عملی گردد،‌ کاربران بایستی هزینه‌ی استفاده از آن را به عنوان کاربر Premium بپردازند. چراکه به هر حال این‌کار درآمد گیشه را کاهش خواهد داد. تمام آنچه تاکنون می‌دانیم، طبق خواسته‌ی استدیوهای فیلم‌سازی، اجاره‌ی فیلم‌ها با مبلغی بالاتر از مقدار معمول ۵ یا ۶ دلاری آن خواهد بود.
Sean Parker، بنیان‌گذار Napster نیز در تلاش است که سرویسی با نام The Screening Room و به منظور اجاره‌ی فیلم به قیمت ۵۰ دلار به ازای هر نمایش، درست در همان روز اکران، راه‌اندازی نماید. مهم‌تر از همه آنکه Parker ادعا می‌کند سرویس‌اش از تکنولوژی ضد سرقت امنی بهره می‌برد که می‌تواند برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی فیلم بسیار حائز اهمیت باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل، macOS Sierra beta را در دسترس عموم قرار داده است