موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۱ شهريور

Apple در کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در تالار جدید استیو جابز در پردیس Apple پارک، واقع در کوپرتینو برگزار شود، از محصول جدید 8 iPhone رونمایی کند. براساس اطلاعات اولیه، iPhone 7s و iPhone 7s Plus نیز در این رویداد معرفی خواهند شد. امکان دارد اپل فروش محصولات جدید را از روز جمعه ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور آغاز کند.
Apple در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند قصد دارد از ساعت هوشمند Apple Watch خود مجهز به ماژول مدرن LTE و همچنین Apple TV با پشتیبانی از K4 و HDR رونمایی به عمل آورد. به گفته ی منابع نزدیک، این شرکت در محصولات خود از نسخه ی نهایی سیستم عامل iOS 11 استفاده خواهد کرد.
در این خبر آمده است دعوتنامه های برگزاری این کنفرانس برای همه ی مخاطبان و نمایندگان این کمپانی ارسال شده است. به یاد داریم بر اساس اطلاعاتی که چندی پیش منتشر شده بود، iPhone 8 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی بدون حاشیه و به جای اسکنر اثر انگشت Touch ID، از وجود اسکنر دیگری در محصول بهره می برد. این اسکنر می تواند به صورت سه بعدی چهره ی صاحب خود را تشخیص دهد. همچنین انتظار می رود این محصول با دوربین جدید دوگانه و یک تثبیت کننده ی تصویری خاص ارائه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه