موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

تمامی گوشی های‌ هوشمند Apple که قرار است در سال 2018 عرضه شوند به سنسورهای اسکن سه بعدی چهره - Face ID مجهز خواهند شد. اما امروز این ویژگی تنها در iPhone X اجرا شده است.
البته چنین پیش بینی توسط یک شرکت تحلیلی، متخصص در زمینه‌ی حفاظت از اطلاعات شخصی ارائه شده است. تحلیلگران موسسه‌ی KGI Securities بر روی روندهایی که بر امر توسعه‌ی دستگاه های تلفن همراه اپل تأثیر می گذارد، کار می‌کنند. بر اساس نتایج به دست آمده، مین چی کو عنوان کرد که تا سال آینده تمامی محصولات این کمپانی با اسکنر سه بعدی چهره ارائه خواهند شد.
این متخصص مطمئن است که Apple از این فاکتور به عنوان عامل برتری خود نسبت به رقبای اصلی خود استفاده می کند و قادر به افزایش قابل توجهی در فروش خواهد بود. چندی پیش اخباری در مورد ایجاد مشکل در تکنولوژی جدید این کمپانی در رسانه ها منتشر شد که نمایندگان این کمپانی در مورد این اتفاق توضیحاتی ارائه کردند، در نتیجه اعلام شد زمان تحویل این دستگاه کمی تغییر کرده است و ارائه‌ی محصول نهایی به بازار، نیاز به زمان بیشتری نسبت به محاسبات اولیه دارد.
Apple iPhone توانست در فروش 10 ساله‌ی خود، سه میلیارد دلار سود را برای این کمپانی به ارمغان بیاورد. این شرکت انتظار دارد در سال آینده، فروش این گوشی‌ها را افزایش دهد و درآمد حاصل از فروش این تلفن‌های محبوب را به میزان بیشتری ارتقا دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه