موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

نشریه‌ی کره ای The Korea Herald طی گزارشی نوشت، کمپانی Apple قصد دارد تا در سال 2019 محصول Apple Pencil را برای گوشی هوشمند iPhone ارائه دهد که درحال حاضر از آن برای تبلت iPad Pro استفاده می‌شود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این منبع، تکنولوژی به کار گرفته شده در قلم Apple Pencil، چندان هم گران قیمت نیست و قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت. همانطور که کارشناسان اشاره می‌کنند، Apple با ارائه ی این قلم قصد دارد تا با نمونه‌ی قلمی که برای  Samsung's Galaxy Note تولید شده یعنی S-Pen رقابت کند و به منظور ارتقا قابلیت های این ابزار مطمئنا ویژگی جدیدی را به آن خواهد افزود.
این منبع مدعی شده قلم جدید دارای قابلیت‌های سوپرکاپاسیتوری خواهد بود. این درحالی است که قلم Samsung's Galaxy Note از تکنولوژی رزونانس الکترومغناطیسی استفاده می‌کند در نتیجه در مقایسه با نمونه‌های رزونانس الکترومغناطیسی، به مراتب ارزان‌تر است. علاوه بر این منبع خبر به این نکته اشاره می کند که این قلم یاد شده شباهت زیادی به خودکار های معمولی دارد.
علاوه بر این، برخی منابع می‌گویند Apple در حال مذاکرات اولیه با تولید کنندگان قلم در مورد همکاری احتمالی و ارائه ی پیشنهادات کاملا مطلوب است. در عین حال نمایندگان " Apple " درباره ی اخبار منتشر شده در این رابطه در رسانه ها اظهار نظر نمی کنند. لازم به ذکر است استیو جابز مخالف استفاده از قلم ها در ابزارها بود و بر این عقیده بود که دست ها به اندازه‌ی کافی انگشت دارند و نیازی به استفاده از قلم نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه