کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

به نظر می‌رسد شرکت Apple تصمیم دارد مونتاژ گوشی‌های خود را در کشور هند آغاز کند، اما لزوماً به آن معنا نیست که این حرکت منجر به کاهش قیمت گوشی گردد.
India’s Economic Times امروز طی گزارشی عنوان نمود که شرکت Apple در ماه‌های آتی مونتاژ گوشی SE را در شهر کارناتاکا آغاز خواهد کرد. از قرار معلوم وزیر فناوری و اطلاعات این کشور انجام تمهیداتی را در اوایل همین ماه تأیید کرده است.
قیمتی که Apple در حال حاضر برای گوشی‌های iPhone تولید شده در کشور هند تعیین کرده بالاتر از هر کشور دیگری در جهان است. تصور غالب بر این است که مالیات تعیین‌شده بر واردات، از زمان ساخت این گوشی در چین، این قیمت بالا را منجر شده است و به نظر می‌آید که این حرکت جدید، بتواند کاهش قیمت گوشی‌های iPhone را در هند به دنبال داشته باشد. باید اذعان داشت که Apple همواره در تلاش بوده است تا بتواند سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند هند را به خود اختصاص دهد.
طبق گزارش اخیر IDC در سه‌ماهه‌ی آخر سال 2016، گوشی‌های هوشمند چینی بازار تلفن هند را تحت کنترل خود داشته است و همچنین برای اولین بار بود که هیچ برندی از هند در 5 گزینه‌ی برتر پرفروش قرار نداشته است. درعین‌حال شرکت Apple نیز بهترین سال فروش را در هند داشت؛ با فروش 2.5 میلیون دستگاه که بخش کوچکی از فروش کلی ۲۸ میلیونی آن در سه‌ ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ در سراسر جهان می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه