موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

بر اساس آخرین اخباز گویا Apple قصد دارد تا طیف رنگی جدیدی را به پرچمدار خود یعنی iPhone 8 بیفزاید. به اعتقاد کارشناسان این کمپانی هر سال رنگ جدیدی را به محصولات خود اضافه می‌کند که سبب می‌شود تا مخاطبان بیشتری محصولات کمپانی را دنبال کنند. به تازگی نیز تصاویری از پرچمدار جدید، در فضای مجازی منتشر شده است.
به احتمال زیاد این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته با توجه به انتخاب همیشگی توسعه دهندگان امکان افزایش میزان حافظه ی جانبی وجود ندارد اما باید دید در این محصول این امکان برای کاربران فراهم می‌شود یا خیر؟ البته در نسخه‌ی هفتم این محصول شاهد حافظه ی 256 گیگابایتی و در iPad Pro به میزان 512 گیگابایت حافظه بودیم.
با توجه به اخباری که تاکنون در مورد قیمت این محصول منتشر شد، برای خرید مدل iPhone 8 باید 1099 دلار و نسخه‌ی پلاس آن 1199 دلار پرداخت نمایید. البته به نظر می‌رسد این محصول جدید با حافظه ی 256 گیگابایت نیز عرضه گردد زیرا تکنولوژی تجهیزات این کمپانی دائما در حال پیشرفت است و نیاز به میزان حافظه ی ذخیره سازی بیشتری خواهد داشت. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه با زوم اپتیکال 3، اسکنر اثر انگشت و بسیاری از امکانات دیگر می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه