سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

کمپانی Apple طی بیانیه ای رسمی قوانین جدیدی را در مورد تعمیر گوشی های همراه این شرکت در مراکز غیر رسمی و غیر مجاز و مغازه های فروش موبایل وضع کرده است. در نتیجه از صاحبان گجت های این شرکت درخواست کرد تا محصولات معیوب را تنها به نمایندگی مجاز این کمپانی برای تعمیر تحویل دهند.
در حال حاضر این شرکت از مشتریانی که محصولات خود را در مراکز غیر مجاز تعمیر کرده اند خواسته است تا با تماس با سرویس خدمات این کمپانی مشکلاتی مربوط به تعویض قطعات غیر اوریجینال در این محصولات را برطرف نمایند. اپل اعلام کرد برای ما مهم نیست که کاربر تا چه اندازه در گوشی خود تغییراتی ایجاد کرده و یا چند بار آن را به مراکز غیر مجاز برده است، حتی اگر صفحه نمایش گوشی های هوشمند از نوع غیر اوریجینال نصب شده باشد، سرویس خدمات اپل، نمایندگی رسمی تعمیر گوشی را عهده دار خواهد شد.
به گفته ی متخصصان این تصمیم بسیار منطقی است و سبب خواهد شد امکان کپی و موارد دیگر از این محصولات وجود نداشته باشد. این سرویس در حال حاضر تنها در کانادا و آمریکا اجرا شده اما در آینده ای نزدیک در تمامی نمایندگی های رسمی این کمپانی در سراسر جهان اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه