سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ آذر

برخی از تحلیلگران می‌گویند در سال 2018، پردازنده‌های 10 نانومتری برای تلفن‌های همراه با استقبال فراوانی روبرو خواهند شد. با این حال Apple  قصد دارد تا تراشه های کوچکتر و در عین حال قدرتمند تری را تولید نماید.
پس از رونمایی اخیر کمپانی Qualcomm از پردازنده‌ی Snapdragon 845، حال نوبت به کار بر روی پردازنده‌ی 10 نانومتری برای گوشی های همراه فرا رسیده است. پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 845 به زودی در پرچمداران بسیاری از برندهای مشهور که گوشی های خود را با سیستم عامل اندروید ارائه می دهند، استفاده خواهد شد.
در این میان کمپانی Apple، به عنوان یک ابر کمپانی قصد دارد تا بازار تکنولوژی را با انقلابی عظیم مواجه کند و سعی در توسعه‌ی پردازنده 7 نانومتری برای محصولات بعدی خود دارد. این کمپانی هر سال، محصول جدیدی را از خود به نمایش می گذارد و مطمئنا سال آینده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
در حال حاضر پردازنده‌ی iPhone X از نسل پردازنده های 10 نانومتری می باشد. اعتقاد بر این است که تولید کننده، در محصول بعدی از تراشه‌ی 7 نانومتری استفاده نماید اما احتمالا سامسونگ نیز از  پردازنده‌ی Exynos استفاده خواهد کرد. با این حال هنوز اطلاعاتی در این مورد گزارش نشده است. در پایان می توان گفت این پردازنده ها در سال 2018 به رهبران بازار تکنولوژی تعلق خواهند داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه