موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

گویا توسعه‌ی گوشی هوشمند iPhone X توسط توسعه‌دهندگان Apple به همین‌جا ختم نمی‌شود و قرار است این محصول با پشتیبانی از شبکه ی ارتباطی 5G به کاربران ارائه شود. این شرکت به‌ تازگی اعلام کرده است که پرچم‌دار جدید خود را به ویژگی جدیدی مجهز خواهد کرد که آن را به یک محصول بلامنازع در بازار فناوری تبدیل خواهد کرد.
جالب اینجاست که کارشناسان و تحلیلگران بین‌المللی زمانی iPhone X را به‌ عنوان بهترین گوشی هوشمند سال 2017 اعلام کردند که هنوز خبری از مجهز شدن این دستگاه به پشتیبانی از نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی در رسانه‌ها منتشر نشده بود. با این حساب می‌توان گفت این محصول با فاصله‌ی بسیار زیادی با دیگر رقبای خود در سطر قرار خواهد گرفت.
ظاهراً این برنامه توسط توسعه‌دهندگان Apple مخفی نگه‌ داشته شده بود و یا ممکن است اخبار در مورد ویژگی‌های جدید این محصول چیزی جز فریب رسانه‌ای نباشد. به گفته‌ی کارشناسان پشتیبانی از شبکه‌های پنجم ارتباطی در همه‌ جای دنیا میسر نیست و احتمالاً در سال‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، تنها یک اپراتور در شبکه نسل پنجم را در برخی از مناطق جهان تست کرده است.
علاوه بر این، کارشناسان معتقدند که نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی iPhone X کاملاً غیر اقتصادی است. قیمت‌های گزاف گوشی‌های هوشمند این برند سبب شده تا بسیاری از کاربران از خرید خود پشیمان شوند البته به‌تازگی نیز با انتشار خبری در همین سایت خبری به میزان سود بالایی که نسبت به هزینه‌ی تولید اولیه، از کاربران این برند دریافت می‌شود اشاره شد و به نظر می‌رسد، کاربران پس از 2 ماه دریافتند که هزینه ی بالایی را برای این محصول پرداخت کرده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه