سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن

ماشین‌های خودران می‌روند تا داده‌های بسیار زیادی را از حسگرها پردازش کنند و هدف آن‌ها هم شناسایی خطرات برای افراد پیاده و دیگر موارد است.
برای اطمینان از اینکه داده‌ها به موقع به واحد پردازش مرکزی (CPU) برسند، Aquantia شبکه‌ی اترنت پر سرعتش را وارد تکنولوژی خودروهای اتوماتیک می‌کند. Aquantia مستقر در کالیفرنیا که در حال همکاری با Nvidia است، مشغول فراهم ساختن اتصال اترنت 10 گیگابیتی‌اش برای سوپر کامپیوترهای Nvidia Drive Xavier و Drive Pegasus به منظور ماشین‌های خودران است.
پلتفرم‌های Nvidia و شبکه‌ی Aquantia Multi-Gig در سه ماهه‌ی اول سال 2018 برای شرکای ماشینی‌شان در دسترس خواهند بود. بر اساس پیش‌بینی شرکت تحلیلی Raymond James انتظار می‌رود که تراشه‌های خودروهای اتوماتیک تا سال 2030 بازاری 30 میلیارد دلاری داشته باشند.
Aquantia سه تراشه‌ی جدید را برای ایجاد شبکه‌ی با سرعت بالا در اتومبیل‌ها معرفی کرد. تراشه‌های جدید سرعت‌های شبکه تا بیش از 10 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند.
Phil Delansay، موسس و از مسئولین بخش توسعه‌ی تجارت Aquantia در مصاحبه با VentureBeat گفت: طراحی‌های نسل بعدی شبکه‌سازی، امنیت و راحتی بیشتر را برای مسافر تامین می‌کند که این همسو با سازندگان خودرو در راه‌اندازی ماشین‌های خودران Level 4 (در آن راننده‌ی انسانی ممکن است فقط برای مدت کمی در ماشین باشد) و Level 5 (ماشین به طور کامل اتوماتیک عمل می‌کند) است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه