سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر

دوشنبه Arm یک سری از همکاری‌های جدید برای ارتقا Pelion، پلتفرم اینترنت چیزهای خود را اعلام کرد. این مشارکت، مدیریت محدوده‌ی وسیع‌تری از دستگاه‌های IoT مشتریان بر روی این پلتفرم را امکان می‌سازد.
در ابتدا، پلتفرم Pelion علاوه بر دستگاه‌ها و ورودی‌های IoT مبتنی بر Arm، حالا قابل استفاده برای مدیریت پلتفرم‌های معماری اینتل است. از طرف دیگر، همکاری Arm با myDevices در دسترس قرار دادن دستگاه‌های وسیع‌تری را سهل‌تر می‌کند. علاوه بر این‌ها، همکاری Arduino با مدیریت اتصال Pelion توسعه‌دهندگان را در ساخت و متناسب ساختن سریع دستگاه‌های سلولار IoT توانمند می‌سازد.
پلتفرم اینترنت چیزهای Pelion منتج شده از دو خرید اخیر Arm ،Treasure Data و Stream Technologies است. این پلتفرم مدیریت داده، دستگاه، و اتصال IoT سرتاسری (end-to-end) را ارائه می‌دهد. همانطور که Arm بیشتر به سمت کسب‌وکارهای IoT پیش می‌رود، مشتریانش بیشتر در برابر چالش‌های موجود ناشی از پراکندگی در این بازار قرار می‌گیرند و این چیزی است که همکاری‌های Pelion قصد برطرف کردن آن را دارد.
از سویی دیگر، Arm سیستم‌عامل Mbed Linux را معرفی می‌کند، حرکت دیگری که انتظار می‌رود محدوده‌ی دستگاه‌های موجود در پلتفرم Pelion را گسترش دهد. در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار توسعه‌دهنده از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه