سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

کنفرانس مطبوعاتی Asus با عنوان Computex Taipei 2017 پایان یافت. در این کنفرانس هیچ لپ‌تاپ عجیب و یا ربات‌های خانگی مرموزی وجود نداشت. تمامی انواع لپ‌تاپ‌های معرفی شده بدین شرح هستند:
ZenBook Flip S
بر طبق اظهار نظر Jonney Shih، محصول Flip S باریک‌ترین لپ‌تاپ تغییرپذیر جهان است. ضخامت آن تنها ۱۰/۹ میلی‌متر است که بنابر نظر Asus، بیست درصد باریک‌تر از MacBook و وزن آن 1/1 کیلوگرم می‌باشد. این مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7 است، هر چند این شرکت هیچ مشخصات خاصی از تراشه‌ی مورد استفاده در Flip S را فاش نکرد. ۱۱/۵ ساعت عمر باتری، درگاه USB نوع C و صفحه‌ی نمایش ۱۳/۳ اینچی با قابلیت وضوح 4K از دیگر مشخصات این مدل است.

ZenBook Pro
مدلی همه کاره به نظر می‌رسد. پردازش‌های گرافیکی آن با کارت گرافیکی Nvidia GTX 1050 انجام می‌گیرد، صفحه‌نمایش ۱۵/۶ اینچی با رزولوشن 4K و پردازشگر Core i7 در داخل بدنه‌ای با ضخامت ۱۸/۹ میلی‌متر قرار گرفته‌اند. Asus عمر باتری آن را 14 ساعت عنوان کرد و قیمت اولیه‌ی این لپ‌تاپ از هزار و 299 دلار شروع می‌شود.

ZenBook 3 Deluxe
سال گذشته معروف به زیباترین لپ‌تاپ جهان بود و امسال نیز از همین عنوان برای نسل جدید ZenBook 3 Deluxe استفاده کردند. Asus اعلام کرد این مدل باریک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان با ضخامت ۱۲/۹ میلی‌متر است. دو درگاه Thunderbolt 3، یک پردازنده‌ی Core i7 که مشخصات بیشتری از آن اعلام نشده و صفحه‌نمایش 1080p از دیگر ویژگی‌های آن هستند. قیمت ZenBook 3 Deluxe از یک هزار و 199 دلار آغاز می‌شود.

VivoBook S
Shih اعلام کرد بعد از معرفی VivoBook S لپ‌تاپ‌های معمولی دیگر هرگز مانند قبل نخواهند بود. این لپ‌تاپ 499 دلاری، بدنه‌ای آلومینیومی با ضخامت ۱۷/۹ میلی‌متر و صفحه‌نمایش 15 اینچی دارد. پردازنده‌ی Core i7 و کارت گرافیکی GTX 940MX نیز در داخل آن قرار گرفته است.

VivoBook Pro
لپ‌تاپ میان‌رده‌ای از Asus، با صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی و وضوح تصویر 4K، پردازنده‌ی Core i7 و کارت گرافیکی GTX 1050 از مشخصات این مدل هستند. VivoBook Pro در تابستان با قیمت 799 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه